چسب پلی اورتان زتکس 2C PU Ultra Fast

چسب خودرویی C PU Ultra Fast2، چسب پلی اورتانی دو جزئی با سرعت خشک شدن بالا است.
چسب خودرویی پلی اورتانی

معرفی چسب دو جزئی پلی اورتان زتکس Zettex 2C PU Ultra Fast

چسب دو جزئی پلی اورتان زتکس Zettex 2C PU Ultra Fast ، چسبی دو جزئی با سرعت خشک شدن بالا، که با انجام واکنش شیمیایی بین دو جز عمل می‌کند. چسب دو جزئی پلی اورتان زتکس در عرض 30 ثانیه خشک شده و عملکرد نهایی آن 3 تا دقیقه طول می‌کشد. پس از خشک شدن، چسب نهایی بسیار قوی شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت، بسیاری از حلال‌ها و مواد شیمیایی دارد. این محصول، به‌طور ویژه برای انجام تعمیرات و اتصالات با دوام در مقیاس کوچک طراحی شده است.

چسب های دو جزئی پلی اورتان زتکس همانطور که از اسمشان مشخص است، برای داشتن کارآیی لازم از دو جزء تشکیل می شوند. نکته حائز اهمیت این است که این نوع چسب ها بدلیل از دست دادن آب یا حلال موجود در ساختار شیمیایی شان، خشک نمی شوند بلکه بواسطه واکنش شیمیایی بین دو جزء، فرآیند پخت آن ها صورت می گیرد. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که این چسب دو جزئی پلی اورتان مدل 2C PU Ultra Fast در مقایسه با انواع تک جزئی خود، از سرعت پخت بالاتری برخوردار هستند.

علاوه بر این، باید در نظر داشت که بطور کلی نسبت اختلاط دو جزء در این نوع چسب ها حتما باید رعایت شود تا نتیجه دلخواه ایجاد شود. با توجه به نوع بسته بندی این دسته از محصولات می توان دریافت که نسبت مخلوط کردن هر جزء چقدر باید باشد. از آن جایی که هر دو جزء در تیوپ هایی با اندازه یکسان پر شده اند، می توان نتیجه گرفت که میزان اختلاط آن ها باید ۱:۱ باشد.

در مقایسه با سایر مواد اولیه تشکیل دهنده چسب ها و درزگیرها، پلی اورتان ها از مزیت بسیار مهمی برخوردارند. فرمولاسیون این مواد اجازه می دهد تا انعطاف پذیری آن ها همواره قابل تغییر باشد و بدین ترتیب، برای هر کاربری محصول اختصاصی آن وجود داشته باشد. شایان ذکر است که برند زتکس Zettex نیز یکی از تولید کنندگان انواع مختلفی از چسب های پلی اورتانی دو جزئی است.

چسب دو جزئی پلی اورتان زتکس Zettex 2C PU Ultra Fast یک چسب دو جزئی است که در ۳۰ ثانیه ابتدایی اعمال بر روی سطح، گیرایی خود را آغاز کرده و تنها ظرف ۳ دقیقه به چسبندگی و پخت کامل می رسد. این محصول از غلظت متناسبی برخوردار بوده و این امر باعث می شود تا حتی برای جهت مصارف عمودی نیز گزینه مناسبی باشد.

از آنجایی که پایه چسب خودرویی Zettex 2C PU Ultra Fast پلی اورتان است پس انتظار می رود که این از قدرت چسبندگی و پر کنندگی بالایی برخوردار باشد.

چسب دوجزئی پلی اورتان زتکس Zettex 2C PU Ultra Fast

مزایای چسب دو جزئی پلی اورتان زتکس Zettex 2C PU Ultra Fast:

  • خواص تعمیراتی عالی
  • با دوام، سریع و کوچک
  • مناسب برای پر کردن درزها و ترک‌ها
  • بدون شره شدن و قابل استفاده در اماکن عمودی

شرکت کالامهر به عنوان اولین نماینده رسمی واردکننده محصولات زتکس و آکفیکس تمامی این محصولات زیر نظر کارشناسان و متخصصین به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته اند و کیفیت آنها مورد تایید می باشد. با ما  چسب پلی اورتانی زتکس مدل 2C PU Ultra Fast با کیفیت اصل را به قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت چسب خودرویی Zettex 2C PU Ultra Fast با ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

چسب دو جزئی پلی اورتان زتکس Zettex 2C PU Ultra Fast در بسته بندی زیر موجود می باشد:

  • تیوب دوتایی 50 میلی‌لیتری
  • تیوب دوتایی 25 میلی‌لیتری

توضیحات چسب دو جزئی پلی اورتان زتکس Zettex 2C PU Ultra Fast

چسب دو جزئی پلی اورتان زتکس Zettex 2C PU Ultra Fast طوری طراحی شده است که هم به‌صورت دستی و هم به کمک گان مخصوص می‌توان از آن استفاده کرد. به منظور اطمینان از نسبت اختلاط دو جز، توصیه می‌شود که محصول باز شده را گان مخصوص قرار داده و خارج سازی مواد را تا زمانی که از هردو تیوب خروج شوند، ادامه دهید. سپس سری میکسر را به سر تیوب‌ها وصل می‌کنیم.

پس از وصل کردن سری میکسر با سرعتی ثابت شروع به تزریق نمائید تا هر دو جز، به‌صورت همزمان خارج شوند. توصیه می‌شود 25 الی 50 میلی‌متر اول از خروجی میکسر دور ریخته شود. چسب ایده‌آل، مخلوط یکنواختی از دو جز با نسبت اختلاط درست است که دارای رنگ مشکی با حالت کرمی، نرم و براق می‌باشد.
پس از گذشت 15 ثانیه، خروج یا دور ریختن محتوای موجود در داخل میکسر بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن می‌شود. لذا اگر در بازه زمانی کوتاه‌مدت به چسب نیاز ندارید بگذارید تا خروجی ماده از میسکر (حتی به‌صورت کم) جریان داشته باشد تا چسب در داخل میسکر خشک نشود و یا اینکه در هر بار نیاز به استفاده از چسب، میکسر جدیدی را جایگزین قبلی نمائید.

پس از استفاده از چسب خودرویی پلی اورتان زتکس مدل 2C PU Ultra Fast ، تا دفعات بعدی، اجازه دهید میکسر بر روی تیوب بماند. در این حالت، اگر شرایط نگهداری رعایت شود محتویات باقیمانده چسب تا چند هفته قابلیت استفاده خواهند داشت.

برای استفاده مجدد، سری میکسر را جدا نموده و باقیمانده‌های روی نازل کارتریج را تمیز کنید تا فقط یک جزء به‌صورت کاملا مجزا در هر قسمت باقی بماند. در نهایت، سری میکسر جدید را وصل کرده و شروع به اعمال چسب نمایید.

دانلود برگه مشخصات فنی (TDS)

خواص
2C Ultra Fast جز A جز B
پایه شیمیایی ایزوسیانات فعال مخلوط پیش پلیمر پلی‏الی فعال
رنگ مشکی سفید
چگالی (g/cm3) 28/1 21/1
ویسکوزیته (cps) 000/60 000/50
ظاهر خمیری خمیری

 

پس از اعمال چسب
زمان پردازش در دمای ℃23 30 ثانیه
زمان سنباده زدن در دمای ℃23 5 دقیقه
زمان محکم شدن اتصال در دمای ℃23 2 دقیقه

 

سختی Shore D در ℃23 طبق استاندارد EN ISO 868 ℃63
استحکام کششی در ℃23 طبق استاندارد EN ISO 527 MPa23
مدول یانگ در ℃23 طبق استاندارد EN ISO 527 MPa420
ازدیاد طول در نقطه پارگی در ℃23 طبق استاندارد EN ISO 527 55%
دمای انتقالی شیشه ای در ℃23 طبق استاندارد EN ISO 11357 ℃65

محصولات مشابه